Tuesday, September 22, 2009

Jamuan Hari Raya Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Kebangsaan HAkim Teh Kg Pulau Timbul











Buat kali ke6 berturut-turut,Majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Kebangsaan HAkim Teh Kg Pulau Timbul telah diadakan pada Raya Kedua..

Walaupun jumlah kehadiran ahli yang hadir amat2 mendukacitakan tetapi program yang dirangcang telah berjalan dengan sempurna..

Tujuan Persatuan Bekas Pelajar Sekolah Kebangsaan Hakim Teh ini ditubuhkan adalah untuk mengumpul dana dalam menyalurkan kepada pembangunan pendidikkan pelajar2 di sekolah Kebangsaan Hakim Teh..

Sebarang cadangan dan komen dari bekas2 pelajar Sek Keb Hakim Teh dalam memantapkan lagi Persatuan ini amat2 diharapkan.Malahan bagi Bekas2 pelajar yang ingin memberi sumbangan juga boleh berhubung dengan saya di kgpulautimbul@yahoo.com bagi memantapkan lagi persatuan ini untuk terus membantu pelajar diSek Keb Hakim Teh yang diketogorikan sebagai Sek luar bandar..

Pada majlis yang berlangsung semalam..Pihak persatuan dan juga pihak Sekolah mengucapkan ribuan terimah Kasih kepada BAng Mat atas sumbangan yang bernilai rm2000 untuk sekolah bagi tujuan pemasangan kipas angin di Sek Kebangsaan Hakim Teh.Malahan pihak Persatuan juga turut menyerahkan sumbangan kepada pelajar2 miskin dan juga kepada pihak sekolah pada majlis tersebut

Saya selaku wakil bagi persatuan Bekas Pelajar Sek Keb Hakim Teh(PBPSKHT) memohon kepada semua bekas pelajar sekolah ini untuk memberi sebarang idea dalam memantapkan lagi persatuan ini dan juga Sembangan.Jasa baik tuan2 emua amat2 lah kami hargai..

Salam Lebaran, Selamat HAri Raya dan Salam Satu MAlaysia

2 comments:

nzafiq family.Only Us.Together Till Jannah. said...

salam..seronok gak kan jumpa orang kampung..n also nanti wat gethering of PULAU TIMBUL BLOGER KAN?

Kg Pulau Timbul said...

inshallahh..tq melayari blog ini

KG PULAU TIMBUL

My photo
TUNJJANG,JITRA, KEDAH, Malaysia
KG PULAU TIMBUL TERLETAK DI DAERAH KUBANG PASU YANG BEGITU SINONIM DIMALAYSIA KERANA DI KUBANG PASU LAH TEMPAT PERDANA MENTERI YANG KE EMPAT IAITU TUN MAHATHIR MOHAMMAD DAN SEKARANG DI AMBIL ALIH OLEH TIMBALAN MENTERI PERTANIAN DAN INDUSTRI ASAS TANI, DATO JOHARI BIN BAHAROM.. BERBALIK KEPADA KG PULAU TIMBUL..KG PULAU TIMBUL MEMPUNYAI JUMLAH RUMAH YANG MELEBIHI 135 BUAH RUMAH DAN SETIAP RUMAH MEMPUNYAI BILANGAN MELEBIHI EMPAT ORANG.. DENGAN DILINGKUNGI KAWASAN SUNGAI DAN SAWAH PADI,KG PULAU TIMBUL TIDAK TERLEPAS DARI ARUS PEMODENAN YANG DIBAWA OLEH KEPIMPINAN DATO SERi NAJIB TUN ABD RAZAK PERDANA MENTERI MALAYSIA KINI..DI KG INI SEGALA KEMUDAHAN DISEDIAKAN OLEH PIHAK KERAJAAN SEPERTI MASJID,DEWAN ORANG RAMAI,SEK KEBANGSAAN HAKIM TEH,KLINIK KESIHATAN DAN BERMACAM LAGI..HAMPIR 70% PENDUDUK KG PULAU TIMBUL TERLIBAT DALAM PERTANIAN YANG BERASAKAN SAWAH PADI..DALAM BLOG KG PULAU TIMBUL INI ADA PELBAGAI CERITA TENTANG KG PULAU TIMBUL.. MOGA DENGAN ADANYA BLOG INI DAPAT MEMBERI MANFAAT KEPADA PENGGUNA DAN JUGAK ANAK@ KG PULAU TIMBUL

"Demi masa, sesungguhnya manusia di dlm kerugian.."


I made this widget at MyFlashFetish.com.